hest är gott

HEWEHEHEHEHE
EHFERAERIw¨gtnjåOERWJÄIFÄEF
AERFJAERF
FIJ
MAMAMAMMAMA
OMMMMMMMMMMMMHHMMH
va
ÅÅHHHHHHHHH
BALLÅNG
ballong
ballång???
aa ????
jag har två nycklar
hhahahhaah
ballong
en till mitt hjärta
coch en till min dörr
till mtit stall
där jag har min häst
hesten
hästen
heter pjär
pierrre**
HAHHA VA
fast alla säger pjär
det uttalas så
så jag skriver pjär
ah
? dafuk
14:33
så där satt pjär
min lilla häst
han är brun
med en svart svans
och mörkbrun man
fin häst
och så har han en fäck bakom vänstra örat
fläck
fäclckkckck
mamammamam
mmmmmmmmmmmmmmh
häst är gott
man jkann äta häst cvettu
hade jag hört
så jag ba OMB måste pröva
så jag tog min kökskniv och slipp slupp
cutta lite här
cutta lite där
och vips där har jag en hamburgare a la sara
man kan ju tro att hjag saknar pjär iblabnd
sant
men
det var det värt
för det var en jävligt god hambrygarre ;););)

Kommentarer
Postat av: Elli B

asså hahaah fan va bra!!

2012-06-02 @ 17:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0