don't make her fall, if you don't plan to catch her

tjena boys and giirls!
Efter att jag var o skolan så drog jag till stan helt osminkad med sara, anton, allan, emil, tuana osv.. Ni bara jaja stor grej att hon är osminkad? Men JAA för mej har det vart de :blush:
Iaf åt nyss middag med familjen och fick nyss ett mess om att sara är påväg hit ! :thumbup: Hon ska sova här sedan imorn bitti får vi skjuss utav pappi till min sommarstuga. Där ska vi klippa gräset (ist för att va på praoen) sen hämtar min moster oss vid 12 så får vi skjuss till pizzerian så att vi kan äta där ^^ Men ska ner och möta sara nu och köpa godis, bloggar ikväll !
image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig i skolan och du va jätte fin utan smink :D

2012-05-28 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0